MASTER CENTAR | MASTER CENTAR
Sustavi tehničke zaštite, alarmi, vatrodojava, video nadzor, inteligentni sustavi
Video nadzor, vatrodojava, alarmi, alarm, sigurnost, sigurnosni, protuprovala, kamera, kamere, senzor, senzori, dim, plin, vatra, inteligentni sustavi
19344
home,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-19344,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.10,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Neodoljiv osjećaj sigurnosti

Neodoljiv osjećaj sigurnosti

Neodoljiv osjećaj sigurnosti



POLITIKA KVALITETE

 
MASTER CENTAR d.o.o. se opredijelio za procesni sustav upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015 što će za buduće poslovanje biti razina sustava kvalitete za uspješno poslovanje i razvoj naše tvrtke u budućnosti.
 
Ona je temelj postizanja zadovoljstva klijenata i zaposlenika tvrtke, te ostvarivanje trajnih i kvalitetnih odnosa s domaćim i stranim partnerima.
 
Svojim poslovanjem MASTER CENTAR d.o.o. njegovi dijelovi i zaposlenici moraju osigurati razinu kvalitete usluga koja je iznad kvalitete usluga konkurencije, bez obzira na to gdje se one pružaju.
 
Kvaliteta nastaje u svim segmentima poslovanja, u svim fazama poslovnog procesa, te u svim elementima pružanja usluga, a ostvarivanje svega navedenog postiže se stalnom kontrolom i otklanjanjem uzroka ne kvalitete, a naročito preventivnim mjerama koje uključuju izobrazbu, najsuvremeniju tehniku i tehnologiju u organizaciji rada.
 
Odgovornost za kvalitetu potvrđuje se upravljanjem i provođenjem kvalitete u svakom trenutku i u svakom dijelu poslovnog sustava MASTER CENTAR d.o.o.. Upravljanje sustavom kvalitete odvija se kroz utvrđenu matricu nadležnosti, usvojenu dokumentaciju i postojeću zakonsku regulativu, a provode ga svi zaposlenici prema svojim zadacima i nadležnostima, a posebno menadžment tvrtke.
 
Politika kvalitete MASTER CENTAR d.o.o. usmjerena je dostizanju što većeg zadovoljstva kupaca zbog kvalitete usluge, partnera u međusobnim odnosima, zaposlenika njihovim položajem i ulogom u poslovnom sustavu i vlasnika zbog jačanja mjesta i uloge organizacije, te stalnog stvaranja dodane vrijednosti kroz povećanje tekuće dobiti poslovanja.
 
Politika kvalitete temeljni je dio Priručnika kvalitete, a ugrađena je u sve ostale dokumente organizacije.
 
Politika kvalitete obvezuje sve zaposlenike.
 
Razradom ciljeva na svim razinama, menadžment i zaposlenici cjelovito ostvaruju ovu Politiku.
U Zagrebu, 18.09.2018. godine.
 
Ferika Nikolin



Video nadzor

Protuprovalni sustavi

Vatrodojavni sustavi

Interfoni

Kontrola pristupa

MREŽNA OPREMA

OPREMA ZA OZVUČENJE

Smart Home

Skupine proizvoda

Nudimo rješenja na području sustava tehničke zaštite





Nove vijesti

Vijesti sa područja tehničke sigurnosti, nove opreme i događanja